Blandat Inlägg

Hej, i Fredags så hade jag och mamma det så tråkigt så vi åkte och överraskade pappa på jobbet. När vi åkte dit så fick vi åka en hög buss men det gick ju bra det med, chaffisen hjälpte mamma upp med vagnen. På bussen var det fullt med ungdomar, lata som dom är så var det ingen som ville kliva upp fast jag vart hungrig så mamma fick stå upp i bussen och amma mig, är det okej? Näe det tycker jag inte! Vi var iallafall på pappas jobb tills han slutade och sen åkte vi hem. Efter middagen så åkte vi ut till bildtema och köpte nät till balkongen som pappa nu har satt upp så att Pastejen inte kan hoppa/rammla ner. Men problemet är att han tar sig ut längst uppe vid taket, han alltså klättar på nätet :P Igår var det ju cruising och pappa körde till fammo och faffan. Mamma och jag gick på sidan av och kollade på med mormor min =) Men mamma tyckte att det var rätt tråkigt och kolla på plus att det var kallt. Så vi tog bussen hem kvart över 10. Jag sov ju redan i vagnen sen ett bra tag tillbaka så. Idag har här städats och tvättas. Och jag har spytt i massor. Imorgn ska vi föresten till gammelfarmor på middag :)
Pappa klipper gräset på jobbet
Jag och mami satt på en bänk och väntade på att pappa skulle sluta
Jag och mommo på cruisingen
// Lea

Kommentarer
Postat av: Cattis

Men vad jag avskyr lata ungdomar!! Stackars dig som fick stå och amma!! Hade ju räckt med en tvärnit så hade du ju kunnat ramla eller vad som helst! Jäkla snorungar!

2011-06-05 @ 20:39:22
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: mormor!

håller med farmor!!

2011-06-05 @ 20:46:15
Postat av: Kattis

När Jakob var liten och jag bodde i Brunna, fick jag i princip aldrig hjälp med vagnen när jag skulle åka buss. Förrsten lönade det sig knappt att gå ner till busshållplatsen eftersom bussen redan blev full vid Coop. I rena ilskan gick jag hela vägen ner till Kungsängen med Jakob i vagnen och Marcus sparkandes på sin röda bobbycar. En sak med detta var i alla fall bra, jag gick snabbt ner i vikt men kan inte säga att jag saknar barnvagnstiden precis.

2011-06-05 @ 21:01:04
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Sandra

Cattis: Ja eller hur!!



Kattis: Men gud! Det är väll bussshaffisens skyldighet att hjälpa till med vagnen?! Ja det är ur att jag bor så långt ner i bredsand för när man kommer längre upp så ska massa mer barnvagnar hoppa på men dom får inte heller plats så dom får vänta på nästa ibland.

2011-06-06 @ 11:57:52
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback