I brist på annat

I brist på annat så kommer här lite frågor med svar :)
Älsklingsmat: Mammas mjölk och banangröt
.
Blöjor: Libbe storlek 3
.
Som gladast: På morgonen då jag vaknar
.
Mest ledsen: Absolut på kvällen när jag ska sova!
.
Storlek i kläder: 62
.
Jag skrattar åt: När någon låter konstigt och borrar in sitt ansikte i min mage :)
.
När jag föddes vägde jag: 3090 och 49 cm lång
.
Förlossningen tog: 17 timmar efter inskrivning
.
På natten vaknar jag: ca 3 gånger och vill ha mat
.
Jag är rädd för: Faffan, haha :D
.
Jag älskar: Mamma & pappa <3
.
Jag vill ha napp: När jag ska sova
.
För att få mig sluta gråta på kvällen: En prommis i vagnen
.
Försäkring: Folksam
.
Bloggar jag kollar på med mamma: Maja och Joels, Filippas,Nikens och Theas, Cattis och Wilton, Cillas och Joulin :)
// Lea

Kommentarer
Postat av: mormor!

Älskade vännen! Vad du är duktig att skriva!!!Helt otroligt!!itanke´vad du gillade skolan,ha,ha! Men det har du efter mig iallfall! att skriva o kunna uttrycka sig i ord!!! Älskar er över allt på jorden,världens gulligast familj! Sååå stooolt över dig !!!

2011-06-05 @ 00:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback