Ida och Ebbe

Hej, idag har jag och mami varit hemma hos Ida och Ebbe hela dagen :) Vi satt ute och myste i det härliga vädret och Ida lagade rabarberkräm till dom tre, jag fick ju inte smaka nått :( Sedan så vart jag jätte grinig och övertrött och vi hade inte tagit med oss vagnen min så pappa fick kmma dit med den. Sedan så sov jag väll i den i ca en timme kanske, sen vaknade jag och strax efter det så kom Malin dit :) Mamma vart även bjuden på tacos där, gulligt va? men hon fick inte äta klart för mig för jag vart grinig och ville ha banangröt så hon fick ta sig en pause i sitt tacos ätande för att ge mig mat. Ida och Malin vill att mamma ska följa med dom ut på lördag, men det vet jag inte om jag vill, för tänk att vara utan mammas tutte så länge och bara få äta mindre god ersättning, så nja vi får väll se hur det går med den saken :P Just nu grinar och skriker jag super mycket, pappa försöker att trösta mig och få mig att somna, men det lutar mot en kvällsprommis...
Ida hackar rabarber
Snygg Ebbe
Ebbe håller i mig och pussar på mig
Ebbis och jag
// Lea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj så söt dom är!!! Men måste säga att om där bilderna på mig kanske inte var så fina hahaha!

2011-06-04 @ 09:36:16
Postat av: mormor!

Guud vilka fina kort på alla tre! Ida,Ebbe o Lea! Vad mysigt ni såg ut att ha..

2011-06-05 @ 12:37:31
Postat av: mormor!

Vad gulligt kortet var när Ebbe pussar på Lea!!Vem vet..det kanske blir de i framtiden,de skall börjas i tid!!haha!

2011-06-05 @ 12:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback