Lyssnat på barnmusik

Hejohå, igår åkte vi hem till fammo och faffan och hälsade på dom. Pappa målade även kistan som jag ska ha mina leksaker i =) Men den är inte rikigt klar än för det ska fixas lite små saker på den =) Där vart iallafall pappa och mamma bjudna på middag, kycklingfile men strips plus sås. Och jag och farmor lyssnade på en massa bra barnmusik och det var jätte kul:D
*
Idag så tog jag och mamma oss en prommis och hälsade på farmor på jobbet. Och dum som mamma var så hade hon på sig klackskor, det kanske inte var så lämpligt att gå i dom från Bredsand till Skm menmen =) Mamma fick även blommar därifrån som endå skulle kastas som hon har satt i en kruka ute på balkongen så nu är det fint där ute.
*
Imorgon så ska jag och mamma åkte till BVC för mätning och vägning det ska bli spännande, mormor ska oxå följa med oss. På kvällen så ska pappa åka iväg till Sättna och kolla på dragracing tro jag det var med faffan =) Vad jag och mamma ska hitta på blir till att se då :)
Farmor och jag
Jag och farfar
Vi 3 :)
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback