Mycket att skriva om!

Hejsan, ja nu har det inte blivit nått bloggande på några dagar, anledningen till detta är att det har varit brist på tid! Men under dom hära dagarna så har vi hunnit med en hel del saker. I måndags var vi hemma hos min gammelfarmor Astrid på middag. Det var kul och jag grät nästan ingenting när jag satt hos henne. Jag fick även ett paket av henne, i paketet så var det en fin klänning med ett par byxor i samt en super söt mössa :) Vi vart där bra länge och pappa hjälpte henne med att åka och kasta en massa tidningar samt lämna in en back med tomma drickesflaskor.

.
I tisdags så åkte vi hem till faffan och farmor för min farfar fyllde nämligen år då :) Han fick en bukett blommar av mamma och pappa och 2 st trisslotter av mig, men det vart tyvärr ingen vinst på dom. Där fick mamma och pappa jättegod smörgåstårta och pappa började slipa ner en kista som vi ska måla om som jag ska ha mina leksaker i :)
.
Idag så har vi haft sällskap av Wilton och Cattis. Det var kul att träffa dom för det var ju ett bra tag sedan sist! Wilton var som alltid mkt mkt större än lilla mig. Vi var iallafall nere på stan ett tag i det härliga vädret och även mammas plastsyster Beccis var med :) Jag fick ärva lite byxor av Wilton och en tiger dress :D Sedan så kom pappa och hämtade oss efter att han slutat jobba och då åkte vi hem en snabbis och sedan ut till Birsta. Vi åkte till barnenshus och shoppade en massa till mig det vart: Mera matskedar, en napp, tvättlappar, tvättlappsburk, en pingufilt till vagnen, en nappflaska med handtag och en till kudde till mig som var lite högre än den fattiga som jag hade ifrån Ikea :P
Jag och Gammelfarmor
Det här låg i mitt paket :)

Jag inspekterar farfar
Faffan och jag på bron
Farmor och jag kollar på blommarna
Pappa slipar kistan
Wilton och jag
Jag och wilton ( det skiljer 17 dagar mellan oss)
Lite shopping
// Lea

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack för en toppendag! Det vill vi göra om snatast! Bilderna får jag försöka skicka imorgon! :)

2011-06-08 @ 22:10:27
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: mormor

Vilka fina bilder på carina o Lea! De andra var också fina..

2011-06-13 @ 14:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback