Nedansjö

Hej, nu har jag inte skrivit på ett tag och det beror på att vi har haft fullt upp hela tiden. Vi har varit på BVC i fredags och det gick bra, men jag ligger inte alls på min kurva så högt upp som jag låg förut men jag följer den efter sista besöket innan det här iallfall :) Dom mätte mig aldrig så jag vet inte hur lång jag är. Efter att vi varit där följde vi med mommo hem och fikade sen kom pappa och hämtade oss. Då åkte vi hem och mamma och jag gick in till den nya grannen som bor dörren mittemot oss och surrade lite med henne :)
*
Igår åkte vi till Nedansjö där mormor och Uffe var. Med oss hade vi även gammelmormor Inger. För där skulle vi nämligen fira mormor som fyller 39 år på måndag, men passade ju bättre att fira henne på en helg :) Där bjöds det på god mat och pappa fick en massa alkohol och blev superfull. Men jag låg ju redan och sov så det märkte inte jag som tur var! Han fick iallafall inte sova med oss förens han hade piggnat på sig så, mamma låste upp ute i lillstugan åt honom, haha :P Och nu är vi hemma igen efter en super trevlig helg! :)
Gammelmormor,jag och pappa
Gå/stå övning med mommo =)
Pappa och Uffe

Uffis och jag kollar på Shiba.
// Lea

Kommentarer
Postat av: mormor!

Jättefina kort, men ja ta bort det som jag är med på tack! Ja, vi hade en supertrevlig helg! Jättemysigt att vi var tillsammans allihopa!!

2011-06-20 @ 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback