Ny familjemedlem

Hej! Tänkte börja med att säga att vi har ett väldigt underbart väder idag, men det är nästan lite för varmt för lilla mig =/ Igår när mamma kom in genom dörren så låg det ett stort vitt kuvärt där ifrån skolan. Det var mammas lärare som hade skickat hem mammas betyg. Och i låg även ett jätte gulligt litet paket som det stog Till Lea på :) Och  när jag och mamma öppnade det så låg där en helt förtjusande boddy som mammas lärare köpt till mig! Åh gud vad jag och mamma tyckte att det var så gulligt, vi blev nästan lite blöta i ögonen, haha :D
-
Idag har vi varut ute på Birsta ett litet tag, pappa skulle köpa några brevsaker på ÖoB och vi slank även in på Ikea och köpte tre st korgar som är under vardagsrumms bordet så att det inte ser så stökigt ut, det vart även nya handdukar,haklappar och 2 par gardiner. Och inne på gallerix så vart den en sån där tavla med ett kort och med lera så man kan göra avtryck på :)
-
Igår fick vi föresten hem en ny familjemedlem nämligen en systemkamera, så när mamma och pappa har lärt sig att förstå sig på den bra så kommer det såsmåning om massa fina bilder på mig! =)
-
Förut idag så la mamma mig på fällen på golvet medans pappa satt vid datorn, sen när mamma kom tillbaks så låg jag helt plötsligt på magen jag hade alltså lyckas vända mig själv idag :D
Jag ligger på golvet med min bitring =)
Lite provsmaknings bilder med nya kameran =)
// Lea

Kommentarer
Postat av: Maja-Mamma till Joel

vilken underbar bild längst ner :)

2011-06-12 @ 15:00:10
URL: http://mammasjoel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack! :D

2011-06-12 @ 18:57:01
URL: http://leatynell.blogg.se/
Postat av: mormor

Vad duktig du är hjärtat!!!

2011-06-13 @ 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback