Mindre god mat!

Hello, dagen började med att jag tog sovmorgon enda till kl 10.00. Mamma och jag hade inget planerat idag, men hon visste att mommo och gammelmommo skulle på stan, så vi beslöt oss för att åka in till stan. Innan stan så skulle jag äta lite lunch, mamma hade köpt en burk men smakerna ris,potatis & brocoli. Och jag kan lova er att det var den snuskigaste maten jag ätit i hela mitt korta liv. Jag fick kräkkänsla med kvälvningar så mamma fick kasta det maten och laga min älsklingsrätt banangröt ist :) Sedan begav vi oss till bussen. Det var inga barnvagnar där när vi klev på men lite längre upp i Bredsand så hoppade det på 3 st vagnar till! Så det var alltså 4 st vagnar på bussen, så för man väll inte ens ha? ingen kom ju typ av bussen ju! Nere på stan träffade vi iallafall mommo. Vi gick med henne i ca 2 affärer och sedan stötte vi på Malin,Ida och lilla Ebbe. Så då struntade vi i mommo och gick med dom på stan istället:P Det blev en fika på Barista och Ebbe hull i mig och pussade på mig:) Just de ja, idag kom mammas morsdags pressent ifrån mig, och det var hennes favvo shampoo i mega storlek! :D
Så här glad var jag idag när jag och mamma skulle gå ut med Cajsa :)
Bus med pappsen
Pappa ge mig middag, banangröt såklart! :)
Så här såg den mindre goda maten ut!
Mammas morsdags pressent :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad stor hon blivit! :) Har du slutat amma?

2011-06-01 @ 18:48:19
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja :) Näe det har jag inte.

2011-06-01 @ 19:21:15
URL: http://leatynell.blogg.se/
Postat av: mormor!

Nu verkar det gå åt andra hållet o hon blir på bättre o bättre humör! härligt!!Det största leendet jag sett på kort nr.1 dvs

2011-06-01 @ 20:39:02
Postat av: mormor!

Världens efter mig o Micke!!!Världens bästa föräldrar!!

2011-06-01 @ 21:05:20
Postat av: emma

Jag och Daniel har separerat :)

2011-06-02 @ 01:51:14
URL: http://emmamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback