Vad är det för kryp?

Hej allihopa! Igår var vi bara hemma i det tråkiga vädret. När mamma skulle byta blöja på mig så passade jag på att bajsa, det var så skönt att slippa all smet i blöjan, 3 st stora korvar vart resultatet, haha :D. Sedan på kvällen så vart  jag grinig som vanligt så då vart den en prommis i vagnen. Vi gick även in på affären och köpte lite lunch till mig =) Men efter prommisen så vart jag grinig igen, pappa försökte natta mig medans mami diskade. Men det gick inte så mamma och pappa vart tvungna att ta en biltur med mig kl 23:00 på kvällen, då somnade jag iallafall väldigt snabbt. Dock vaknade jag flera gånger inatt och tokskrek så mamma var helt slut imorse när jag vaknade!
Idag då? jo idag har vi åxå bara suttit hemma! Men jag och mamma har myst och jag har varit jätte snäll och gosig med henne idag =) Rutinerna rullar på som vanligt. Och idag till middagen så fick jag sitta i min matstol och det var kul tyckte jag. Mamma satte min flska framför mig den där nya med Pingu och med hantag på nivet? Och jag försökte hela tiden få den till min mun med det gick sådär.. Sen kom pappsen hem, han hade köpt med sig jordgubbar och glass till han och mamma, och mamma sa att jag inte skulle få smaka =(  Just nu sitter mamma och pappa och funderar på vad dom ska äta till middag idag, det är ju inte alltid så lätt detdära med mat, det kanske är någon som har något bra tisp på någon god mat att ge till dom? =)
Jag älskar att suga på mina små fötter =)
Kampen att få flaskan till munnen!
Kom hit med dig då dumma flaska!
Nu har jag dig allt..
Och in i munnen ska du oxå!
Mamma hade plockat in en bukett sirenar och satt i en vas på köksbordet, sedan ser hon ett jätte äckligt kryp i den, och nu är frågan vad är det för kryp?
// Lea

Kommentarer
Postat av: Angelica Gullinder

Du ser ut som en docka Lea :) Du är så fin. Vi måste ta och ses nåt. Kanske när vi kommer hem från helsingborg? Så kan jag och mamma komma ut till er :)

2011-06-14 @ 19:21:23
URL: http://gullinder.blogg.se/
Postat av: Lea

Tack Angelica :) Ja det tycker jag skulle vara jätte kul! :D

2011-06-14 @ 19:42:36
URL: http://leatynell.blogg.se/
Postat av: mormor!

Vad söt hon är i matstolen! Blir mysigt till helgen när vi ska grilla men vi träffas ju redan på fredag dvs..kram!

2011-06-15 @ 23:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback