Midsommar

Hej, igår var det ju midsommar som ingen av er lär har missat. Jag,mamma och pappa började dagen med att först åka till Norrhassel till Moffan och Kattis:) Vi vart där i någon timme men efter ett tag vart jag trött och grinig så pappa fick lasta ur min barnvagn från bilen så att jag fick lägga mig i den och sova ett tag ute, då jag inte kan somna sådär rätt upp och ner. Mamma tittade även på dom söta hästarna som var där men jag sov ju så jag fick aldrig se dom :(
*
Efter att vi varit där så åkte vi vidare till Matfors till fammo och faffan där även Micke och Alex befann sig :) Där vart vi hela kvällen. Ungdommarna tog bilen ner till sjön medans jag,fammo och faffan tog oss en prommis dit i regnet för pappa skulle nämligen ta sig ett premiär dopp!  :D ( och självklart så var mamma och pappa nykter)
*
Lite senare idag så hade mamma tänkt att packa saker som jag och hon ska ha med oss när vi åker till Alby imorgon :)
Mami tittar på hästarna
haha kolla in moffan! :D
Jag tittar på mami
Moffis snusar på mig :)
Fina Alex!
jag smaskar på en majskrok
Jag inspekterar om faffan har några hål i tänderna
Men det hade han inte.
Jag och fammo :D
Micke har oxå en snuttetrasa
// Lea

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack!:)



Vilken härlig midsommar ni haft!:)

2011-06-26 @ 09:01:24
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback