Besöket hos Cattis & wilton

Hejsan, nu är vi hemma igen efter ett besök hos Cattis och Wilton och även familjerätten. Jag tyckte att det var skojj att träffa någon som är mer jämngammal med mig, han är ju bara 17 dagar äldre, men mktmkt större än mig tänk att det kan skilja så mkt! Jag fick ärva ett par jeans och ett par byxor plus en sån där liten jacka som jag har fast en i st 56 :) och en massa blöjor i min stolek som vart över efter att Wilton fått en stolek större. Efter att ha varit där ett tag så vart både jag och lille Wilton griniga så då ringde mamma och bad pappa komma och hämta oss, vi följde med hem till Beccis ett tag så vi skulle slippa åka hem eftersom vi skulle vara på familjerätten kl 15:00 :) På familjerätten gick allt bra och jag vart hungrig mitt i allt så mamma fick slänga fram tissen och ge mig mat :)
Jag och Wilton
Beccis & Cattis med mig och Wilton
Sista bilden är snodd från Cattis blogg http://cattisenwiklund.blogg.se/ eftersom mamma inte fick med nått kort när man ser våra ben helt, det kan ju vara kul att se stoleksskillnaden :)
// Lea

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack för en trevlig dag! det måste vi göra om snart! snygg min jag gjorde på bilden ;) haha

2011-03-17 @ 16:38:11
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack själv! ja absolut :) haha

2011-03-17 @ 17:25:05
URL: http://leatynell.blogg.se/
Postat av: Desireé Nilsson

härliga bilder! Vad kul att ni träffades allihopa,beckis,du o cattis samt småälsklingarna!!

2011-03-17 @ 21:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback