Birsta med Joel & Maja

Nu är vi hemma från en dag på birsta med Maja och Joel, pappa sjussade mig och mamma hem till dom åsså tog vi oss en prommis därifrån till birsta men uscha vad slaskit det var! Väl på plats vart det en fika på Charm och lite shopping till mig. Mamma tänkte igentligen köpa mera kläder till mig inne på hm som hon hittade, men det var på tok för lång kö och jag var grinig och svettades, antagligen för att fällen i vagnen är så varm. Men jag fick lite saker från Åhlens ist, det vart ett par strumpor,en dregglis (inte för att jag har börjar dreggla än men jag spyr däremot väldigt mkt) och en ny mössa. Vi vart där ca 3 timmar och sen ringde mamma till pappa för att komma och hämta oss :)
En bild på det jag fick
Joel myser i vagnen :)
Jag & Maja
Jag med min nya snutte imorse
// Lea

Kommentarer
Postat av: Desireé Nilsson

Vilken fin mössa !

2011-03-19 @ 17:38:50
Postat av: Sandra & Lea

ja visst är den! (=

2011-03-19 @ 18:07:06
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback