En natt till.

Hejsan, pappa skulle kolla på hockey med faffan så mamma och pappa bestämde att vi skulle sova kvar här en natt till. Så idag åkte vi hem och hämtade lite mera grejjer och så, efter det åkte vi ut till Birsta och handlade lite, jag fick en dress av faffan som mamma blivit helt kär i efter att hon sett att Cattis son Wilton hade en sådan, lägger ut en bild imorgon och visar den :) jag fick även en ny pyjamas kommer bild på den med. Min snorighet har tyvärr inte blivit så mkt bättre än :(. Idag bjöd iaf faffan mamma och pappa på mat från blå kiosken, super gott enligt dom :) Men vi hörs imorgon! Kram Lea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte roligt att ha fått rå om er så här länge..det dröjer väl inte länge till nästa gång hoppas vi <3

2011-03-10 @ 13:43:13
Postat av: Angelica Gullinder

Prova att ha i ganska mycket mjölk i näsan på henne. Det är ju rätt svårt att få in mjölken då dom inte vill ligga still med huvudet men prova häll lite grann på en sked och töm i. Jag har fått tagit ganska mycket på Filippa och det har fungerat. Hoppas sötnosa blir bättre i näsan snart. För det är inte alls kul å vara förkyld :( kram på er

2011-03-10 @ 14:48:34
URL: http://gullinder.blogg.se/
Postat av: Sandra

Carina: nejdå det gör det inte!



Angelica: okej, ja jag hade en spruta hemma (utan nål såklart) som jag sög upp mjöl med och det gick ju utmärkt :) men visste inte att man skulle ta mkt mjölk så det ska jag testa, Tack! :) kram

2011-03-10 @ 18:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback