Hemma ifrån Maja & Joel

Hejsan nu har jag och mammsen kommit hem ifrån Maja och Joel, Angelica och Filippa kom åka dit idag och jag och mamma hade det super trevligt! Där bjöds det på kladdkaka och grädde till dom stora och kel och lek till oss små :) Mammorna surrade medans vi fick vara små kameramodeller :) Mamma & jag ska förhoppningsvis träffa Maja och Joel igen till helgen:) På vägen hem vart mamma sugen på tacos så pappa fick springa in på BiteLine och köpa med sig det till henne:)
Vi 3 :)

Maja & jag
mamma & Joel
Angelica & Ippa
Mammas mat :)

Kommentarer
Postat av: Moffa

Du får säga åt mamma att det snart kommer att växa ut en sombrero fån hennes huvud om hon inte lugnar sig med taccoätandet.

2011-03-16 @ 21:14:07
Postat av: Sandra & Lea

hahahah! :D

2011-03-16 @ 21:17:09
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback