Home sweet Home

Nu är vi hemma efter en dag hemma hos farmor och farfar och en snabb visit på barnenshus, hemma hos farmor och farfar vart mamma och pappa bjudna på tacos (mammas favorit). Jag var mestadels bara grinig där idag så mamma och pappa gav upp och åkte hem så att jag fick lägga mig i min egna säng och lyssna/kolla på min sängmobil för ett försök till sömns. Farmor ville hemskt järna att vi skulle sova över där, men jag hade ingen pyjamas plus att jag och mamma ska åka hem till Joel och Maja imorgon vid 11 tiden för att sedan ta oss en promenad till Birsta, så mamma tyckte att du skulle bli för stressigt. På barnenshus fick jag ett örngott,en snuttefilt och en napphållare.
Jag i mina jenas som jag fick ärva av Wilton igår.
Jag & farmor , korten som faffa oxå va med på vart tyvärr suddiga =/
Sakerna från Barnenshus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback