igår,idag & imorgon

Igår var ju somsagt Alex,Micke & fammo här, men dom vart inte så länge. Ingen av Alex elr Micke hull i mig eftersom jag var grinig så dom vågade typ inte. Idag ska morfar komma och hälsa på, var så länge sen jag träffade honom sist eftersom dom opererade ju Svante. Men han skulle iaf köpa med dig pizza och komma hit, och det längtar jag till. Imorgon ska vi åka och hälsa på Niken som är gravid! Det fick mamma och pappa reda på igår av fammo, hur kan man missa något sånt?! hon har dessutom bf redan den 13 april ju! Ska iaf bli super kul, mamma som tjatar om hur mysigt det var att känna mig och mina rörelser på den tiden som jag bodde i hennes mage. Efter vi varit där så är vi bjudna på middag hemma hos mormor :)
Alex & Micke
Lite suddig men det bjuder jag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback