Läkarbesök

Hej! Idag har jag varit på läkarbesök på BVC och allt såg jättebra ut. När vi var där ville även mamma kontrollväga mig efter magsjukan och jag hade gått up 60 gram sen i fredags, nu väger jag 4400 gram. Efter det lyckade besöket på BVC åkte vi o köpte en jättefin blomma till mammas gamla grannar som hade gett oss massa kläder och en babysitter och en gåstol =) men när vi stog där o knackade på dörren så insåg vi att dom förmodligen hade åkt till fjällen under lovet, så mamma skickade iväg mommo och pappa för att lämna tillbaka blomman. När vi kom hem så skulle mamma titta på en unge i minuten och det tyckte hon var jättebra, hon satt och var lite tårögd och tänkte tillbaka på den dan hon fick upp mig på bröstet första gången. Tyvärr så får man ju aldrig knäppa kort på mommo så de blev bara en bild på mig när jag nyss bytt blöja. Imorgon ska vi hälsa på fammo och faffa så då kommer det in lite nya bilder. mommo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback