Min dag

Hejhej, Idag har Ida varit och hälsat på oss, det var jätte trevligt mamma hade inte träffat henne på hur länge som hälst! Hon gullade lite med mig åsså klippte hon mammsen :) Men sedan vart det dax för oss att åka vidare ut till Sörbärge och hälsa på lilla Ippa, så vi sjussade hem Ida till Granloholm innan. Hemma hos Ippa var det jätte trevligt och mamma och pappa vart bjudna på tacos, hur snällt som helst av dom! Så nu har jag fått en till kompis! :) När vi skulle åka därifrån så såg mammsen att hon fått ett sms av Ida som ville att vi skulle svänga förbi henne i Granloholm igen för hon hade köpt pressent till mig, det var 2 jätte söta tröjor :) Slänger in en massa bilder:
Ida & jag


Ida klipper mammsen

Kläderna jag fick av Idisen

Filippa & hennes pappa Simon

Jag och Ippa håller armkrok :)






Ippas mamma Angelica & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback