Nu är vi hemma

Hejsan, nu är vi hemma i Bredsand igen. När vi kommit hem så tog jag mig ett mysbad med mammsen, och just nu gör vi inte så mkt mamma och pappa har tvättsugan och det tar ju sin lilla tid det med. Innan vi åkte ifrån Matfors så åkte vi in och hälsade på gammel morfar och Lippi. Dom hade ju aldrig träffat mig så det var första gången nu :) Gammelmorfar Hans hade varit förkyld och ville inte smitta mig så han hull aldrig i mig, med det gjorde Lippi :) Här kommer det bilder:
pappa & jag

Lippi tittar på mig :)

Lippi håller i mig

Deras katt Snibben

Gammel morfar

mamma & pappa köpte rosor till farmor som tack för hjälpen med Cajsa

mamma med mig och Cajsa


( den oranga dressen jag har på mig på korten är den som jag fick av faffan på birsta )

// Lea

Kommentarer
Postat av: ida häggman

Åh så fin hon är! Har du färgat håret sandra !? FINT!

2011-03-10 @ 20:17:58
URL: http://idahag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack :) ja jag la i en lite mörkare toning, vågade inte färga :P

2011-03-10 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback