Snorig

Hejsan, kan börja med att berätta att gårdagens inlägg var det pappsen som hjälpa mig att skriva, för mamma vart trött och ville sova så hon tvingade pappa och hjälpa mig ist:) Inatt så märkte mamma att jag var jätte täppt i näsan, så hon väckte pappa som fick ta nässugen på mig och då vart det bättre, pappa droppade även i någon droppe bröstmjölk i min näsa som mamma sett skulle funka bra på Angelicas blogg http://gullinder.blogg.se/ , så vi tänkte att vi skulle fortsätta med det någon dag till och se om det blir bättre :) Idag har fastighetssnubben varit här och sprutat in en massa fogskum i ett hål vid listen under lådorna i köket, man hade känt att det var som nått tidningspapper i hålet och när han drog ut det så var det en Dagbladet tidning sedan 1987! Så problemet med att det drar kallt där verkar ju har funnits ett längre tag, han skulle iaf höra av sig i slutet på veckan för att se om det blivit bättre. Nu snart ska mamma till tandläkaren och efter det ska vi åka hem till fammo och faffa, där hemma är ju Cajsa som farfar åkte hit och hämtade när mamma och pappa var magsjuk, så hemskt mkt tack Pelle & Carina för hjälpen det var guld värt! Så Cajsa ska självklart med oss hem ikväll och gud vad vi längtar! Återkommer med lite bilder och så ikväll när vi kommit hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback