Spytt rätt ner i modemet!

Jag hade nyss ätit så mamma gick omkring med mig för att jag skulle rapa, åsså ställde vi oss vid spegeln i hallen och jag beundrade mig själv, och vad händer sen? jo jag spyr rätt på spegeln och under den så sitter mamma och pappas modem, spyan rinner ner med en jäkla fart rätt ner i modemet i nåra hål! Så nu funkar det inte att ha trådlöst internet så pappa fick plocka fram en nätverkskabel. Ja i lördas var ju mammas kusin Tobias och hans tjej Elise här och det var ju tvevligt, Elise hull i mig men Tobbe skyllde på att han var bakis och sa nått om spritångor haha! Efter att dom varit här så åkte vi in till stan och köpte magdroppar till mig och sedan vidare till Matfors. I marfors gick allt bra, mamma och pappa hade fått en att göra lista med några punkter på, tex göra ren kattlådan (som mamma fick göra för pappa ville absolut inte de) fylla på pellets i pannan mm. Jag sov som en stock där! Jag sov i hela 15 timmar fast jag vaknade så klart och åt en massa gånger och bytte blöja men sen somnade jag igen! På söndagen när farmor och farfar kom hem så ville farmor att vi skulle sova över där natten till idag med så det gjorde vi. Jag och mamma skulle vara i stan kl 14:00 och träffa Maja & Joel och jag som spydde ner alla mammas kläder imorse så det vart panik brottom hem för att mamma ville ju byta kläder och ta sig en dusch, men vi hann i tid iaf. Vi var på stan bra länge, det vart lite små shopping och en fika på Barista.
elise & jag
Dom här kläderna fick jag idag
Maja & söt Joel
Fikat
mamma satte Cajsa i klösbrädan hos fammo & faffan
// Lea

Kommentarer
Postat av: Moffa

Jag tror Lea kanske är lite teknikfientlig, känns bra att hon markerar på det sättet att nu räcker det med surfande :-)

2011-03-29 @ 10:58:57
Postat av: Sandra

haha verkar inte bättre! haha ja precis :P

2011-03-29 @ 14:26:13
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback