Stan med mommo

Nu är vi hemma efter att ha varit på stan med mormor, mamma köpte en bh till sig själv och en fondation på make up store men själv fick jag inget :( Vi hade faktist rätt tråkigt på stan de tyckte mommo med, man hade lixom ingen stan lust ,men en fika på Barista vart det oxå iaf. Idag har jag varit mestadels glad hela dagen och under natten sov jag 6 hela timmar på rad innan jag vaknade och ville ha mat. Just nu väntar vi på att farmor,micke & alex ska komma och hälsa på oss.
mami och jag
mormor ville ju som vanligt inte vara med på nått kort:(
// Lea

Kommentarer
Postat av: Desireé Nilsson

Tack för en underbart trevlig dag med er! Det har varit supermysigt, något att minnas..Tack för att du tagit med mig på Bartista som jag så länge längtat efter att fika på! O Lea var hur glad o go som helst hela dagen! inte det minsta gnäll!

2011-04-03 @ 00:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback