Tusan vad länge vi vart

Hos uffe vi åkte därifrån strax efter tolv. Där vart det super god spagetti och köttfärssås för mamma och pappas del medans jag fick käka från tissarna som vanligt. Ja nu har mamma och pappa precis bäddat nyss i sängen och pappa har varit och hämtat upp all tvätt ifrån tvättstugan. Mamma vart lite sugen på kvällsfika eller ja nattfika kanske man ska säga? så hon håller iaf på att koka sig ett ägg som hon tänker lägga på en skiva lingongrova. Själv ligger jag och pratar med mig själv i sängen och fiser en hel del, jag har ju börjat lära mig att göra en massa söta ljud nu :) Imorgon ska jag och mamma gå på stan med mommo min, lär väl bli lite shopping och en fika för deras del, jag tänker nog mest ligga och ha det skönt i vagnen ja :) Här kommer iaf lite bilder från idag:
Näsgnugg men Uffe



Jag är verkligen världens vackraste



Jag tog mig en liten tupplur

Och det gjorde Uffe med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback