Varit på en prommis

Hejsan, nu har vi nyss kommit hem efter en prommis i det fina vädret, det var hur skönt som helst jag somnade så sött :) Just nu sitter pappa och försöker rapa mig eftersom jag vart lite hungrig efter promenaden så nu är jag nyäten oxå :) På promenaden så var det mestadels pappsen som drog mig i vagnen idag, han fick ta över när alla jobbiga backar kom haha ;) Cajsa vart jätte smutsig så hon var tvungen att bada. Här kommer det bilder:
Vackra jag

Pappa och jag



Cajsas lortiga mage

Cajsa tar sig en dusch


// Lea

Kommentarer
Postat av: Farmor Carina

Vilka härliga bilder =)

2011-03-15 @ 18:58:05
Postat av: Lea

Tack Fammo! :)

2011-03-15 @ 20:16:43
Postat av: Anonym

Åh vilka fina bilder och gud va lik hon är tommy på den första :D

2011-03-16 @ 09:44:31
Postat av: Desireé Nilsson

Guud va liten o goo hon är kajsa!

2011-03-16 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback