vart har dagen tagit vägen?

Hejsan, denna dag vet vi inte vart den har tagit vägen! Nu är kl redan 19:00 och vi har inte hunnit med nånting! Mamma har en sån dära jobbig förkylning som aldrig riktigt bryter ut, utan har endast ont i halsen på mornarna och idag hade hon även lite feber =/ Jag och mamma ska iaf ta oss ett kvällsbad sedan när alla mina pyjamaser torkat för mamma håller nämligen på att tvätta alla eftersom att jag är en sån spykruka och spyr ner ca 2-3 st vare kväll/natt. Ja igår var vi ju hemma hos farmor och farfar som ni redan vet men mamma orkade inte hjälpa mig att blogga när vi kom hem eftersom vi var där till 22:00 för att mamma ville se klart på En unge i minuten, och när vi sedan kom hem så satte mamma igång och diska. Vart inga bilder på oss tillsammans igår men jag bjuder på enskilda bilder.
Farfar låg och latade sig :P
Farmor vart lite fnissig :)
Satt en snabbis i bärselen med mamam idag men sen vart jag arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback