Åkte buss till Maja & Joel

Heej, idag åkte jag och mamma och hälsade på Maja och Joel. Vi tog bussen det och det gick ju bra, men det tog oss en hel timme att komma dit härifrån. Idag så pussades jag med Joel, hihi :) Jag kollade lite på hans leksaker oxå :) Sedan vart det en prommis. Just nu ska ska jag försöka sova, har nyss ätit lite ersättning, eftersom jag är så grinig på kvällarna så håller mamma på att kolla om det kan bero på att mjölken blir ju så pass mycket tunnare på kvällen, och jag äter ju inte så mycket åt gången utan lite och ofta och om jag får tissen så brukar jag bara somna ifrån det ett tag pch sedan vaknar jag och blir ledsen. Så nu ska hon kolla om jag vill ha lite fetare mat på kvällarna. Fast nu åt jag ca 120 ml ersättning, och nu är jag grinig endå. Så det kanske inte beror på det endå, jag vet inte?
Jag och Joel
Joel
Jag blir arg och röd i ansiktet
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback