Barnet flög ur sin barnvagn!

HejHej, igår blev det inget blggande. Men så här såg våran dag ut iallafall, mamma och jag åkte hem till mormor med bussen. Och på bussen så hoppade det på en till barnvagn brevid min. I den satt det en mörk liten pojke på kanske 6-7 månader. Han satt upp i sin vagn utan varken bälte på sig eller någon såndära nivet som man kan hålla i sig i men en gren mellan benen typ? Och rätt som det var så fick bussen stanna till lite, men det var inte alls någon tvärnit. Och vad händer inte då? Jo det snackars lilla pojkens vagn tippar frammåt så lillstackarn FLYGER ut ur sin vagn rätt ner på golvet men en jädrans fart och slår sig och blev självklart jätte rädd! Hans pappa plockade upp honom från golvet och försökte knappt trösta honom, mamman bara kollade på utan att säga ett enda ord. Lillpojken gråter helt hysteriskt hela vägen in till stan för det var alltså i Bredsand detta hände, och ingen av föräldrarna gör nått! Och fy vad man mamma vart arg! Pucko föräldrar, spänn fast erat barn och sluta lasta vagnen men så mkt skit! Nog om detta. Hemma hos mommo på bjöds det iallafall på god mat och jordgubbar. Sedan så begav vi oss ut i det fina vädret. Dom köpte sig en glass som dom satte sig och åt. Sedan kom mamma på att hon ville gunga när hon såg gungerna, haha töntigt va? men både mamma och mormor gungde och tyckte det var skitkul, haha! Sedan kom pappa och hämtade oss. Hemma så åt dom upp tacco resterna och jag fick banangröt. Efter det så vart det en superlång promenad hem till pappas jobbarkompis som hade lackat om sin raggare som pappa ville se. Och fint vart det :) Där fick jag även två st nallar av Björn :) Just ja, jag hull på att glömma att berätta att jag nu kan ta tag i nallarna som hänger ner i mitt babygym och även ta tag i mina fötter och ben som jag nu vill göa hela tiden :)
Mommo & jag
Puss på mig
Jag fick rida på mommos axlar =)
Haha, små töntarna gungar :P
Nallarna som jag fick av Björn
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback