Duktiga jag!

Idag när jag låg i mitt babygym så testade mami att lägga mig på magen, jag brukar ju inte tycka om det så mamma testar typ aldrig. Men nu var det länge sen sedan sist, och jag hull upp mig jätte bra, Duktiga jag! =) Idag har vi varit hemma hos Cilla och Jouline och vi gick även på en prommis, men det är ju inte super fint väder idag tyvärr. Mammas kamera befann sig där hemma så det var ju skönt :) Just ni sitter vi och vänar på att klockan ska närma sig se så vi kan åka till Moffan och Kattis stuga snart.
Jag håller upp mig jätte bra!
// Lea

Kommentarer
Postat av: Fammo =)

Åhh..vad vi saknar dig Lea <3

2011-05-13 @ 17:16:12
URL: http://leatynell.blogg.se/
Postat av: mormor!

Åhh vad duktig du är! mormors gulldocka!!Puss o kram!!

2011-05-13 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback