Flitig

HejHej, idag har mamma och jag bara varit hemma och myst hela dagen. Jag har gymmat och testat min matstol som har stått i hörnet i köket hur länge som helst,  mamma kom på iden att jag skulle testa om jag kunde sitta i den efter att hon sett att Filippa hade fått en likadan. Visst gick det men pappa fick sätta min kudde där bak och en halsduk därfram. Efter att pappa kom hem så har mamma iallafall varit lite flitig, hon har bakat chokladkakor och chokladbollar. Och hon funderar hon även på att damsuga av här hemma. Imorgon ska jag och mami kanske få besök av Uffe och momor. Och det vore ju väldigt kul eftersom att vi har så pass tråkigt på dagarna nu för tiden.
Jag gymmar, fast med handen i munnen dock
Hmm, ska jag tycka om att sitta här?
Om jag får suga lite på pappas halsduk så tycker jag att det är helt okej
att sitta här
Mamma smälter bakchoklad med hjälp av ett vattenbad på spisen
Chokladbollarna står i kylen och goar till sig lite
// Lea

Kommentarer
Postat av: ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN

tack för kommentaren, och vilket sött litet barn :D



under min header finns en flik som heter

"mitt första cancer inlägg" där står allt om hur det började osv..



länka gärna min insamling med,, finns under fliken "min insamling"



kramar

2011-05-05 @ 11:53:44
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback