Från igår och idag

Hej, igår åkte jag mamma,Cilla och Jouline ut till Birsta. Jag var faktist ovanligt lungn men Jouline därimot var faktist rätt grinig, det är nog alls hennes tänder som gör ont, för dom håller på att komma upp. Där fick jag ett par shorts,en boddy och en blus. Mamma köpte ett linne,en kofta,trosor och hårnålar, även pappa fick pressenter av mamma och det var en parfym,en tröja och en par låga strumpor. Igår kväll åkte mamma och Cilla in till stan och solade lite, så pappa fick ha mig själv i någon timme, och det gick ju bra:) När mamma kom hem satte hon igång med diskberget som tog över en timme att diska plus att hon städade, hon vart klar halv 12 och då hade ju pappa redan somnat med kläderna och allt på när han nattade mig, så mamma väckte han och frågade om han inte skulle ta av sig kläderna. Idag så klev mamma upp tidigt och duschade och fixade till sig lite medans jag låg och sov. Mammas lärare skulle ju komma hit idag med papper till mamma men hon hörde aldrig av sig.. Mamma väckte mig iallafall kl 10.00 för då var det snart dax att åka in till stan, vi skulle med halv 11 bussen. Eftersom mamma och pappa skulle skriva på kontraktet på lägenheten. Förut så stod ju BOS för kontraktet eftersom mamma och pappa inte fick någon borgensman när dom skulle flytta hit. Men nu har dom visat att dom sköter sig och att dom betalar hyran i tid, så nu fick dom ta över kontraktet själva :) Efter det så lunchade mamma med pappa. Sen skjussade han kom oss :)

Mina nyinköpta kläder
Pappas pressenter
(mamma orkade inte knäppa kort på sina grejjer)
Dagens jag
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback