Funkar inte

Hejsan, idag har mamma,pappa och jag varit ute i Birsta. Där handlade pappa ett par jenas till mami eftersom hon inte får på sig ett enda par som hon hade innan hon väntade mig =/, hon fick även en blus och en paraflax så att jag kan sitta i bärselen när vi går ut med Cajsa fast att det regnar. Pappa köpte någon smet som han ska försöka laga sitt playstation 3 med, som han håller på med nu. Idag orkade inte mamma och pappa laga någon mat så dom lyxade till det med att köpa pizza och kabab. Efter att dom ätit så tog jag och pappsen oss ett bad. Imorgon är det måndag och det betyder ju att pappa börjar jobba igen, så vi får väll se vad jag och mammsen hittar på?
PS: Det är nått fel, så det går tyvärr inte att lägga upp några bilder på blogg.se just nu =( så dom kommer att läggas till i detta inlägg när det funkar!

Jag badar med pappsen

Mammas jeans 499 kr på Gina

Mammas blus 149 kr på Gina

Paraflaxet 79 kr på hm

Pappa försöker laga sitt playstation 3 ( med det misslyckades tyvärr)




// Lea

Kommentarer
Postat av: mormor!

Fin blus o fint paraply!

2011-05-09 @ 19:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback