Gott & blandat inlägg

Hello, igår vart det inget bloggande för min del, för när vi kom hemifrån Maja och Joel så var jag och mamma så himla trötta! Där hemma hade vi iallafall jätte trevligt måse jag säga! Jag testade Joels lära gå stol ett tag, och jag tyckte att det var jätte spännane att sitta i den! Och mamma hade så himla trevligt med Maja, mamma säger alltid till pappa när han hämtar oss att öppnare och ärligare person än Maja har hon nog aldrig träffat, hon är helt fantastisk, så skönt att prata av sig med henne tycker mami. Dom åt tacos medans jag och Joel bara fick sitta och kolla på. Vad har hänt idag då? jo pappa håller på att tvätta all tvätt, och mamma har städat av lite här hemma. Och medans hon hull på och städade så kom det oväntat besök, Nadja (mammas kusins dotter) och hennes pappa samt låtsats syster kom på besök, det var ju super kul! Najda fick paket som mormor hade lämnat här hemma som hon inte fått än. Dom hull i mig lite granna men tyckte att jag var så tung. Och precis innan dom skulle gå härifrån så kom även fammo och faffan på besök. Idag har jag fått testat ett par teskedar med äppel dricka, sån dära som är från 4 månaders ålder, om det är jag ju om ca 2 veckor. Mamma och pappa köpte även 2 st smakpotioner till mig, men dom får jag vänta lite till med endå. Men äppeldrickan tyckte jag var spännande och ganska god, tror jag iallafall fick inte smaka så mkt så jag hann knappt känna efter.

Jag testar Joels lära gå stol (men fick stötta upp lite med en filt)
Prinsen och Prinsessan
Prins Joel =)
Jag testar äppeldricka
Och det var spännande!
Jag och Nadja
Victoria och jag
Nadjas pappa Micke
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback