Härligt väder!

Gud vilket underbart väder det är idag! Jag och mamma plus Cajsa har varit ute och gått i några timmar. Mamma ville helst vara ute längre med det ville inte jag! Men mamma tänkte iallafall att vi kunde testa att åka med bussen och hälsa på pappa på jobbet, och att vi sedan kunde åka tillbaks med han hem. Men då kom mamma på att bilbarnstolen är ju här hemma så det blev tyvärr inget av med det idag =(
Jag ligger och tar mig en tupplur i vagnen en stund
Och där ute är det en båt, ser ni den ?:)
Cajsa
Sen vaknade jag och ville ha mat, så jag fick äta ute idag ;)
// Lea

Kommentarer
Postat av: Angelica Gullinder

Guh jag vill också bo där ute. Det är så fint på sommaren. Och vilken lyx du hade som fick äta ute :) Kram

2011-05-09 @ 13:48:37
URL: http://gullinder.blogg.se/
Postat av: Lea

Ja det är helt underbart! Hihi ja :)

2011-05-09 @ 15:04:39
URL: http://leatynell.blogg.se/
Postat av: mormor!

Ps, jag tog en prommis till stan o hem med shiba så nu är jag helt slut... Fina kort! Kom ihåg att ställa bilbarnsolen vid dörren så inte pappa tommy glömmer den på morgnarna om du vill iväg på dagarna dvs..PS kom hit ! Så kan vi ut o mysgå i värmen mm

2011-05-09 @ 19:59:21
Postat av: Fammo =)

Jätte härliga bilder!! Hoppades få se Lea med sin goa lilla mun färgad av blåbär =)

Sandra..Vilket bra tips du fått av Dessie =))

2011-05-09 @ 21:32:26
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback