Hemsk kväll!

Guud vad jag var ledsen igår! Mamma har aldrig sett mig såhär ledsen föut. Hon försökte med ALLT! Babygymmet,babysittern,gå ut på balkongen, ha mig nära och sjunga för mig,ge mig tissen och att bada med mig. Men ingenting fungerade. Så mamma väckte pappa, för mamma vart så arg och förtvivlad så att hon nästan började grina, så hon var faktist tvungen att få lite avbyte efter att ha kämpat i några timmar! Jag skrek mig helt svettig och helt röd vart jag, och stel som en pinne. Mamma gapade till pappa att kliva upp och ta ur barnvagnen ur bilen som låg kvar där sen vi åkte med pappa hem ifrån kyrkan igår. För hon tänkte gå ut på en prommis sådär vid 24 tiden. Men av ren ilska drog hon fram damsugarn och satte på den och då blev jag faktist tyst efter ett tag! Stackars mig :(
// Lea

Kommentarer
Postat av: Angelica Gullinder

Men usch va jobbigt. Inge roligt att vara ledsen. Men ni pratar ju så. Ibland skriker Filippa rakt ut också. Men annars är hon ju jättesnäll. Och det är ju inte alls roligt som förälder att inte kunna få tyst på sitt barn. Du får ta och bli lite snällare med mamma nu Lea. Det blir ju så jobbigt för mamma annars. Hoppas att du är lite snällare med henne iaf :) Kram

2011-05-12 @ 11:28:15
URL: http://gullinder.blogg.se/
Postat av: mormor!

Du får komma hem till mig så skall jag tukta henne!!Haha,skämtar..men komma hem hit får du,puss!

2011-05-13 @ 02:15:47
Postat av: Fammo =)

Oj..vad jobbigt..fick en flasch back..vad förtvivlad man kan bli sådanna gånger..Lite roligt att det fungerade med dammsugaren =) Kram

2011-05-13 @ 17:22:08
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback