Hoho kameran?

Hejsan, idag har jag och mamma varit hemma hos söta Jouline som fyller ett år idag, stora tjejen! Där blev mamma bjuden på jätte god tårta jag jag fick smaka en liten liten gräddklick. Efter att ha varit där en stund så tog vi oss en promenad med dom, så skönt. Imorse när mamma skulle ta vatten så fanns det inge vatten i kranen, så mamma gick ner och kollade i trappen om det fanns någon lapp där om avstängning, men inte då. Så hon ringde på och frågade grannen om han hade vatten men den hade inte han heller. Efter ett tag så stod den en avloppsbil här ute och hull på, så när klockan var halv 12 så sattes det på igen, och gud vad det stank avlopp i trappen och i källaren. Nu när mamma skulle lägga in dagens bilder på datorn så fanns inte kameran i skötväskan, så hon måste ha glömt den hemma hos Cilla och Jouline hoppas verkligen på det iallafall! Imorgon så beger jag och mammsen oss upp till moffan och Kattis stuga i NorrHassel, ska bli supermysigt. Pappa ska vara kvar hemma och kanske unna sig några pilsner, för det är han ju värld :) Vi blir kvar där enda tills på söndag så det kommer inte bli något bloggande förens vi kommer hem igen så ni vet :) // Lea

Kommentarer
Postat av: mormor!

Hej! Hoppas att du har glömt den hos tjejen du hälsade på! Så du skall till Hassela med liten...hoppas ni får det mysigt o fint väder! Själv har Uffe fest för en massa folk på lördag så ev. skall jag gå..men du vet ju hur jag är..Älskar er puss o Kram!!

2011-05-13 @ 02:11:35
Postat av: mormor!

Ps..be morfar köra med försiktighet!!då han har så viktig och oersättligt gods med sig i bilen!!Puss mamma/mormor!

2011-05-13 @ 02:28:52
Postat av: Sandra

aa den var där, som tur va! Det är Tommy som ska skjussa oss :)

2011-05-13 @ 09:02:25
URL: http://leatynell.blogg.se/
Postat av: mormor!

ok då får han skjutsa er alla försiktigt då! Puss!

2011-05-13 @ 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback