Mormor

Hejhej, idag klev jag och mamma upp strax före kl 8.  Några timmar senare vart den en prommis med Cilla och Jouline plus lite glassätande för dom över 1 år och äldre. Efter det så tog jag och mamma bussen till Uffe där mommo var. Vi gick ner på stan en snabbis för att få lite tidsfördriv innan pappa skulle hämta oss efter att han slutat jobbet. Pappa tycker att det är så konstigt att mamma nu har lagat mat 3 dagar i rad, hon som nästan aldrig lagar mat annars! I måndas vart det kyckling med curry igår vart det hemlagat mos med ungstektfalukorv och idag stekt lax med pressad potatis och hollandaisesås. Mamma brukar ju max sträcka sig till vatten macaroner och korv, haha! Cajsa fick stanna med mormor idag, för imorgon ska vi gå på stan och mommo ska bjuda mami min på mat. Så Cajsa ska vara hemma med Shiba för då skäller hon ju inte iallafall. Och på fredag så ska vi evt på stan med Cilla och Jouline :) Ja eftersom att den inte var planerat att vi skulle åka till mommo så följde ju inte kameran med, så tyvärr har jag inga dagens kort att bjuda er på :(
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback