Någon med fantasi?

Nu är ju pappsen på jobbet och jag och mamma sitter här hemma helt själva. Men problemet är att vi inte riktigt kommer på nått att hitta på, vi har iallafall varit ute med Cajsa och jag satt i bärselen och det var mysigt, jag vart jätte trött, så när vi kom in igen så somnade jag. Men är det någon som har nått förslag på vad han kan göra om dagarna? visst det är jätte mysigt att bara vara hema och mysa och så med, men inte vill vi sitta och göra det varje dag när pappsen är på jobbet. Vi funderar iallafall att ta oss en promenad sedan :)
// Lea

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag vet .. här kommer flera tips, Läs en bok, surfa på enkla goda matrecept och spara dem i en favoritmapp som kan tas fram när det är idétorka, jaja ni ska få er pärm jag ska bara fixa lite. :-) När Lea sover kan du göra armhävningar och situps. Köp jord och odla morötter på balkongen. Unna dig själv vila, det tar på att vara mamma. Lär lea säga morfar, visa kort på mig och berätta att jag faktiskt inte är farlig. Träna trick med Cajsa. Baka inte kakor utan matbröd, lär dig lite om hur man gör hemsidor och träna på att redigera foton..... mm mm.

2011-05-03 @ 20:03:32
Postat av: Sandra

Tack pappsen, nu ska jag göra en del av detta imorgon helt klart! :D <3

2011-05-05 @ 22:42:01
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback