Ner Bajsad!

Hejohå, morgonen började med att jag vaknade kl 07:40 så då klev jag och mami upp. När mamma hade tvättat av mig och satt på mig kläder så la hon ner mig i mitt babygym, när hon sedan kollade på mig 08:10 så såg hon att jag nästan hade somnat. Så då bar hon in mig till mamma och pappas säng och la ner mig där, det var ju meningen att hon sedan skulle gå och göra nått annat men hon somnade kvar där med mig och vi vaknade inte förens stax efter kl 11! Efter att vi sedan vaknat så frågade Cilla om vi ville gå en prommis, mamma sa att hon bara skulle hoppa in i duschen och sedan kunde dom gå :) Mamma tog en snabbdusch och sedan bar vi iväg ut. När vi kom hem så tog mamma tag med disken medans jag somnade i min babysitter till den rinnande kranen och det skrammlande porslinet. Efter att mamma var klar med det så vaknade jag oxå, och guuud vad jag hade bajsat mycket! Mamma började torka lite med en tvättlapp men märkte snabbt att det var totalt lönlöst, så hon satte ner mig i handfatet för att skölja av mig istället, och det var inte populärt från min  sida kan jag lova er! Men ren vart jag. Efter att mamma och pappa hade ätit middag så kom fammo och faffan på besök ett liten tag. Det var ju ett tag sedan jag träffade dom sist. Och när dom åkte hem så tog jag och pappsen oss ett bad tillsammans :)
Lite snuskig bild kanske, men så här såg det ut efter att mamma försökt
tage bort lite :P Det är skönt att bajsa tycker jag! =)
Bada lite med pappa
Jag och fammo
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback