Orkade inte

Hello, igår okade jag och mamma inte sätta oss och skriva nått på bloggen eftersom vi båda var jätte trötta. Men igår så åkte vi iallafall hem till farmor och farfar på middag. Det bjöds på grillat,kyckling,potatissallad,beasås och sallad. Igår grinade jag inte när fammo hull i mig så det var ju roligt att jag var på det humöret:) Inann vi åkte dit så svängde vi förbi stan för mamma skulle köpa hårfärg, men pappa gick in och köpte den medans jag och mamma väntade kvar i bilen. Och när han kom tillbaks så hade han köpt en pressent till mamma, han vade varit inne på make up store och köpt en ansiktsmask till mamma som hon ville ha, och för att han skulle få med sig rätt mask så hade han tagit mammas provburk ifrån badrumsskåpet och visat tjejen i kassan, gullig va?? :) Idag ska det städas här hemma åsså ska mamma och pappa sätta sig ner och försöka få ihop en matlista för en vecka, för imorgon börjar ju pappa och jobba och då ska han ju ha med sig matlåda oxå. Imorgon ska jag till Bvc för att vaccinera mig, hua vad jag gruvar mig inför detta! Så jag och mamma ska åka med pappa på morgonen vid 6 tiden hem till gammelmormor som bor alles vid Bvc, för vi har ju nämligen inte ändrat Bvc än så jag går kvar i nacksta än.
Farfar och jag
Jag somnade när farmor åkte flyplan med mig
Det finaste man har sätter man på bordet!
( bilderna på masken och hårfärgen var för stor för att ladda upp, och mamma orkade inte fixa dom eller knäppa nya)
// Lea

Kommentarer
Postat av: Sanne

Ja det måste vi! :D

Vad gör du på tisdag mitt på dagen? =)

2011-05-01 @ 14:01:14
URL: http://www.sanneswardh.bloggplatsen.se
Postat av: mormor!

Vad gulligt av Tommy! Men är ju romantiskt lagd till din lycka! Hoppas du gillade håret efter färgningen då.Vad less jag är på shiba just nu! Varit ut tre gr o hon skiter inte!!oh du vet ju hur jag är,haha!Själv softar jag idag eftersom värken inte tillåter annat! Puss på er alla tre! Kramar från mormor!

2011-05-01 @ 18:49:52
Postat av: Angelica Gullinder

Vilken underbar pojkvän du har :)

Önskar att min också kunde göra nåt sånt.

Men då svimmar jag nog av och dör :P hehe

Och du har väl färgat håret på bilden på er när Lea sitter i bärselen? Tyckte det var riktigt fint iaf :) Kram kram

2011-05-01 @ 23:38:05
URL: http://gullinder.blogg.se/
Postat av: Sandra

Angelica: Ja visst har jag! Men gud synd att det ska behöva vara så :( Ja det har jag, tack så mkt! :)

2011-05-02 @ 20:21:26
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback