Överraskade Pappa!

HejHej, idag gjorde vi det! Jag och mammsen och även Cajsa tog bussen härifrån för första gången! Somtur var så kom det en låg buss fast en långfärdsbuss. Så det gick iallafall jätte bra!Mamma har ju gruvat sig såå länge för att ta bussen med vagnen. Om man visste att det alltid skulle komma en sådan buss så är det ju inga problem. Vi tog iallafall bussen till pappas jobb och hälsade på honom. Han vart jätte fårvånad, men visade stolt upp mig för sina arbetskamrater =) Jag och mamma kom dit kvart i ett och vart kvar där till klockan 4, vi var även med på deras friskvårdstimme, som bestod av en seg kort promenad till Hemköp i Granlo, och vad tror ni att dom gjorde där? Jo dom köpte mjukglass! Haha det kan inte jag och mamma kalla friskvård iallafall. Men jag var nöjd att jag fick vara ute i så pass många timmar idag. Ja så mycket mera än det har det faktist inte hänt idag.
Mamma tjuvknäppte kort på pappa när han jobbade =)
Pappa och två av hans arbetskamrater
Och jag smaskar lite blåbärspure
// Lea

Kommentarer
Postat av: mormor!

Det förstår jag att han vart överraskad över! Vad kul för pappa Tommy att visa upp sin fina familj! Fina kort..Puss mamma!

2011-05-13 @ 02:21:32
Postat av: mormor!

Lea-sötnos....

2011-05-13 @ 02:22:03
Postat av: Fammo =)

Va kul att ni var o hälsade på Tompa..Han blev nog stolt som en tupp =)*Synd att man inte var på samma ställe då..Ta gärna en promenad till skönsmon när d blir fint väder!! Kram till er alla <3

2011-05-13 @ 17:15:25
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback