Överraskade

Hej, idag så har varit hemma hos Micke och Alex. Vi vart där ett litet tag och Alex klippte mamma. Efter det så åkte jag,mamma,pappa och Micke till farmor och farfar och överraskade dom :) Där även mammsen snikade åt sig en middag till dom, haha :P Det vart Grillat iaf, gott såg det ut att vara men jag fick inte smaka :( Dom fick även efterätt som bestod av glass och jordgubbar, men inte ens det fick jag smaka :( Och väl efter att mamma ätit upp så kom hon på att man inte ska äta jordgubbar när man ammar =/ men det var så pass lite så det är nog lungt? När vi kom hem så tog jag mig ett kvällsbad med pappsen och det var skönt :) Imorgon så ska jag och mamma ta bussen hem till Maja och Joel:) Min mamma har blivit så himla dålig på att knäppa kort, men jag lovar att jag ska säga till henne på skarpen så att det blir förbättring på det!
Så jag bjuder på en gammal ist
// Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback