Regn

Idag vaknade jag rätt så tidigt, vaknade när pappa stängde dörren och gick runt halv 7, och runt fyra inatt när jag ville ha mat, så kunde jag knappt somna om efteråt, jag bara gallskrek, så mamma klev upp och gick runt med mig och då kom det en liten rap som låg och truck så efter den så vart det bra. Cajsa vart iallafall jätte kissnödig medans jag låg och sov förut så mamma fick typ tvångshålla henne så att hon inte skulle kissa på sig. Och när jag vaknade så gick vi ut med henne, men det regnade ute, så det var inte så mysigt att sitta i bärselen då, mamma försöke tecka mig så gott som hon kunde men vi gick ju bara en super kortis. Vi har nämligen inget paraflax så det måste införskaffas genast! Mamma mår iallafall bra idag så vi ska åka hem till Maja och Joel sedan, ska bli super mysigt :)
Har inte knäppt nått kort än idag, så bjuder på en bild på mig och mami,
när vi ligger och sover nyhemkommna ifrån vårdhotellet
// Lea

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad skönt att du mår bättre ni kommer iväg idag! Och vad kul till Maja o Joel..puss mamma!

2011-05-06 @ 14:51:25
Postat av: ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN

nu är du länkad förut så himla mkt..



Och tusen tusen tusen tack så himla gulligt av dig att länka till insamlingen <3

2011-05-06 @ 16:56:45
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback