Spy blaffa

Hej, idag har jag och mamma haft besök av Uffe och mormor. Det var väldigt trevligt och vi tog oss en promenad oxå. Lampan nere i källaren hade gått sönder, så man såg knappt vagnen, så Uffe bytte ut den mot en annan som satt där. Uffe gjorde även värsta bra upptäckten han hittade nämligen ett solarium nere i källarn, som funkar och allt, så nu kan mamma sola där! Idag skulle mamma igentligen åka hem till Ida och klippa sig, men mamma mådde super illa! Hon fick inte ens i sig en tugga av middagen, utan att hon hull på att kräkas. Mamma har ju haft en svidande känsla nere i magen och även mått väldigt illa på kvällarna efter att jag somnat. Men pappa har ju även berättat att det var en tjej på hans jobb som har fått magsjuka så jag tror att mamma inbildade sig lite oxå. Imorgon är jag och mamma bjudna hem till Maja och Joel på tacos. Och mamma mår ju bättre nu så vi hoppas att hon mår bra imorgon oxå! Igår kväll så låg jag och mamma i sängen och jag låg och åt på tissen, efteråt skulle mamma lyfta upp mig för att rapa mig, och vad gör jag inte då? jo jag lägger värsta spy blaffan rätt på bröstet hennes! haha
På denna bild hade även pappa torkat bort lite på sidorna eftersom att
det rann en massa
Uffe och jag
Visst är jag för underbar!
// Lea

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för en underbar dag med er!!! Vad synd att du blivit sjuk! Hoppas du mår bättre när du vaknar!Hälsningar uffe o mormor!

2011-05-06 @ 02:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback