Stan med Gammelmormor

Gomorrn, Igår så fanns det ingen tid för att blogga. Så jag tänkte berätta nu ist vad vi gjorde. Jo jag och mamma var på stan med min gammelmormor. Det var jätte mysigt, vi gick och strosade omkring ett bra tag. Det blev även lite lunch och en mjukglass, för 2 två. Gammelmormor gjorde även 2 kap inne på Cubus och fick tag på ett par jätte fina byxor för endast 79 kr och en fin tröja för ca 6o kr :) Men mamma och jag hittade ingenting. Mamma träffade även en tjej som kallas för Etta som hon har gått på samma skola som i lågstadiet och grundskolan, och det tyckte mamma var jätte kul! För det var så himla länge sen hon träffade henne sist :( Innan pappa skulle hämta oss efter att han slutat jobbet så slank vi in på Ica esplanaden och handlade mat,blöjor m.m. Det vart även en kartong med banangröt som jag ska få testa sedan, spännande! Dagen idag har vi inte hunnit planerat riktigt än, men det blir nog en liten tripp ut till Birsta för att försöka hitta en saccosäck till mig :)
// Lea

Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh banangröt. De älskar jag. Hoppas du kommer gilla den. Första gången kanske man inte tycker de är så gott. jag minns inte. men nu tycker jag de är jättegott iaf :) kram

2011-05-21 @ 10:28:04
URL: http://filippagraveleij.blogg.se/
Postat av: Lea

Okej :) ja jag gillade oxå den! :D

2011-05-22 @ 09:47:35
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback