Stan med Jouline & Cilla

Hejohå, idag har jag och mami varit på stan med Cilla och Jouline. Det hela började iallafall med att vi stressade som 4 tokar ner till bussen för att hinna med den! Och det gjorde vi oxå :D På stan vart den lite shoppnig som ex en filt till mig som mamma ska hänga över vagnen om det blåser mycket osv och lite små plock till henne själv. Just nu har vi nyss kommit hem ifrån en promenad. Det var meningen att mamma och pappa skulle försöka söva mig eftersom jag var ledsen och dom lyckades. Men dom hade ju tänkt att jag skule fortsätta sova när vi kom hem, med nu är jag jätte pigg igen! Och inga kort har det blive knäppt heller, fy på min mamma! Mammas tjejgrejj har kommit igån nu efter graviditeten föresten, så nu gäller det att jag är snäll på dagarna, för nu är henns tålamod nere på botten, haha :P // Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback