Tillbaks

Hej, nu är jag tillbaks i bloggvärlden igen =) Vi har ju som ni vet varit i Norrhassel i moffan och Kattis stuga och det har varit jätte mysigt, lite synd bara att det har varit så dåligt väder. Jag och mamma sov nere i lillstugan och det gick ju jättebra. Moffan fick testa att mata mig lite oxå :) Mamma har tyvärr inte knäppt nå mycket bilder alls utan dom knäppte mera med deras kamera, så Kattis ska väl skicka dom till mamma nått snart hoppas jag :) Igår när vi kommit hem när pappa skulle natta mig sådär vid sju snåret så bara skrek jag enda till stax före halv 12 tiden typ. Mamma och pappa testade allt men inget funkade! Saknade jag lantluften? ja kanske, men det kommer ni aldrig att få svar på. Idag har jag och mamma varit med Cilla och Jouline, först var dom här medans vi väntade på att moffan skulle komma hit med mammas jacka men nycklar och plånbok som hon glömde kvar i stugan. Sen nu på kvällskvisten så gick jag och mamma dit. Men jag var övertrött och mamma fick mig inte att somna där borta eftersom jag var så grinig, så pappa fick hämta mig och åka lite bil med mig. Så mamma fick vara utan mig i ca 2 timmar och det behövde hon faktist, så att hon fick nya krafter igen :) Cilla och mamma kollade på underbara En Unge i Minuten och guud vad mamma älskar det programmet. Idag när pappa kom hem från jobbet så hade han även varit på affären och handlat mat, och gullig som min pappa är så hade han köpt en bukett med blommor åt mammsen :) Men nu ska jag och mamma gå och mysa. Nattinatti
Kattis och jag
Moffis och jag
Blommorna mamma fick av pappsen
PS. Som ni ser så tillät jag att moffa och Kattis fick hålla i mig den här gången :)
// Lea

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jäklars det var fina blommor det som piggar upp i gråvädret.

2011-05-17 @ 14:11:32
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja verkligen! =)

2011-05-17 @ 21:39:07
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback