Underbar morgon

Godmorgon! Idag vaknade jag strax före kl 6 och ville ha mat, och då kände sig mamma jätte utvilad och pigg så då klev vi upp. Jag fick lägga mig i babygymmet och morgon gymma lite medans mamma tog sig en macka och en kopp the framför Vakna med the voice. Just nu ligger jag och ta mig min första tupplur i min babysitter medans mamma gungar den, och när jag vaknar så är mamma sugen att gå ut i den underbara fina vädret. Men jag skulle behöva mera blöjor för dom börjar ta slut, men Tempo öppnar ju inte förens kl 9 elr vad det är. Mamma tänkte gå upp en stolek i dom idag och köpa stolek 3 ist för st 2 :)

ps. mamma kan fortfarande inte ladda upp bilder, någon mer som har haft samma problem? =/
// Lea

Kommentarer
Postat av: Cattis - Mamma till Wilton

Vi måste snart börja med storlek 4 :P

2011-05-09 @ 20:10:13
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ojdå! Jag fattar verkligen inte att det kan vara en sådan stor skillnad! :O

2011-05-10 @ 14:00:50
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback