Vaccinerat mig

Idag har jag vaccinerat mig, mamma var jätte nervös, men visade det inte för mig. Men det gick faktist jätte bra jag grät bara i kanske en minut efteråt och grinade inte alls så super mycket, jag har gråtit värre än jag gjorde då om jag säger så, men mamma tyckte att det var så synd om mig för när jag låg där så skrattade jag och var så himla glad åsså kom dom där jädra sprutorna :( Min vikt och längd var iallafall 60 cm lång och 5200 vägde jag, vilket mamma inte alls var nöjd med eftersom sist vägde jag 4400 och då var jag ju sex veckor så jag har inte alls gått upp så bra, men som dom som känner mig vet så spyr jag väldigtväldigt mycket, så barnmorskan var inte alls nå orolig för att kurvan började slutta lite neråt, hon sa att det kunde bli så, så hon tyckte inte att mamma behövde ge mig ersättning men däremot att jag skulle äta lite oftare med tanke på spyan, jag som redan äter varannan timme. Mamma skulle gå ut med Cajsa när vi var hemma hos gammelmormor och jag grinade och skrek hela tiden när hon skulle passa mig, och när hon försökte sjunga för mig så vart det ännu värre! Så mamma fick ta med mig in när hon skulle gå på toa och allt, eftersom hon inte fick hålla mig eftersom jag vart så arg då! Men sedan kom mommo dit och då vart jag glad så då kunde mamma gå ut med Cajsa utan problem, är det någon mer som jag nästan aldrig gråter när jag sitter hos så är det Uffe. Jag och mamma fick pressenter av mommo, jag fick en jätte fin dress och mamma fick ett läppstift. Och tro det eller ej, men idag fick mamma kort på mommo!
Jag och mormor öppnar mitt paket
åh titta jag fick en dress!
Såhär ser dressen ut
Gammelmormor,mormor och jag
// Lea

Kommentarer
Postat av: Cattis

Va fina kort! :)

2011-05-03 @ 07:18:35
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, så himla kul att få med kort på mamma! :)

2011-05-03 @ 10:13:50
URL: http://leatynell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback