Förlåt!!

FÖRLÅT kära läsare för att jag inte har bloggat, men jag har varken haft tid eller lust. Får såå dåligt sammvete när jag ser att ni går in och kollar bloggen och hoppas på att jag har skrivit nått :(
Idag är jag iaf 9 hela månader och jag har lärt mig en massa, exempelvis att krypa,ställa mig upp själv, gå med gåvagn,veta vart lampan är och säga mamma, fast jag vet inte riktigt om jag vet vad mamma betyder :P
Fick även hög feber här på kvällsidan, hela 39,2 :( har ju varit förkyld väldigt länge med en massa hosta och grönt rinnande snor =(.
Idag var vi ut till birsta och jag fick 2 fina tröjor och en jätte söt mössa som jag glömde knäppa kort på :( Och det bästa av allt en rosa liten bil som jag båda kan sitta och åka på och ha som gåvagn =) Vi åkte iaf bussen dit eftersom pappa har sålt bilen i hopp om att hitta en kombi. Nu orkar jag inte skriva nått mera, vi hörs!
// Lea

Kommentarer
Postat av: Linnea K

Tack så hemskt mycket! Vilken söt tjej du har :) Gullig med lillhjämen!

2012-02-06 @ 21:51:47
Postat av: Evelina

Oj du kan radera den första kommentaren, råkade kopiera in en kommentar jag hade fått!:)



Men tack så mycket och du har en väldigt söt tjej!:)

2012-02-06 @ 21:53:53
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback