Bvc

Som ni säkert märkt har jag tagit ett liten blogguppehåll. Men tänkte iaf skriva några snabba rader nu. Idag blev jag 8 hela månader, jag har även varit på bvc idag. Jag följde kurvan bra jag ligger precis på "normalkurvan" när det gäller långt och huvudomfånf men jag är en lättviktare men följer endå min egna kurva väldigt fint!

Jag ställer mig ju även upp mot allt nu och rammlar som bara den ibland för jag tror att jag kan mer än vad jag klarar av så mamma har varit töntig och köpt en liten rosa hjälm till mig som jag måste använda, haha :P
Men nu orkar jag inte skriva nått mera, hoppas jag for tid någon dag frammöver vi ska ju flytta  denna vecka med så tiden räcker lixom inte till.
Min vikt idag: 7640 och 69 cm lång, huvudomfång 44,5


// Lea

Kommentarer
Postat av: mormor!

Jaha..så mormor va inte med på bvc o ni var inte hit sedan? Förresten så är det ju för hon är så aktiv (rörlig) som hon är lättviktare! Kramis mormor!

2011-09-27 @ 03:36:08
Postat av: mormor!

Längtar efter dig smågumman mormors!!Love you!

2011-10-02 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback